Συνενώνοντας τη δυναμική της τεχνολογίας με τη δύναμη της καλλιτεχνικής δημιουργίας, την υποκριτική, τον αυτοσχεδιασμό, το χορό και την κίνηση το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» εισάγει στην εκπαιδευτική διαδικασία ένα πολύτιμο εργαλείο εκπαίδευσης και πολιτισμού, που προάγει ταυτόχρονα τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, τη μελέτη, τις επικοινωνιακές ικανότητες και τη συνεργατικότητα. Τη διδασκαλία του θεατρικού τμήματος και τη σκηνοθεσία των θεατρικών παραστάσεων πραγματοποιεί ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και καθηγητής σκηνικής ερμηνείας κ. Γεννάδιος Πάτσης.
Εν όψει της Αποκριάς, η θεατρική ομάδα του Οικουμενικού Σχολείου, «Τα Κουρέλια», έχει ετοιμάσει ένα θεατρικό σκετς που περιλαμβάνει αναπαραστάσεις αποκριάτικων εθίμων, όπως αλευρώματα, μουντζουρώματα κλπ., ενώ συγχρόνως εμπνέεται από την Ελληνική Μυθολογία και συγκεκριμένα τους δώδεκα άθλους του Ηρακλή, που παρουσιάζονται σε μια πρωτότυπη και διασκεδαστική θεατρική προσέγγιση.
Το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» απευθύνει πρόσκληση σε όλους τους μαθητές να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της ιστοσελίδας www.arnos.gr ή στο τηλ. 210-3822495. Οι πρόβες πραγματοποιούνται κάθε εβδομάδα, στις εγκαταστάσεις του Κέντρου On Line Εκπαίδευσης ΑΡΝΟΣ (Σολωμού 29, Αθήνα).
Το πρώτο δωρεάν On Line Οικουμενικό Σχολείο, που μέχρι σήμερα προσφέρει σε χιλιάδες μαθητές, γονείς και δασκάλους τα μοναδικά οφέλη της on line εκπαίδευσης, επεκτείνει την κοινωνική και πολιτιστική του δράση, επενδύοντας στην πολυδιάστατη συμβολή του θεάτρου. Παρέχοντας ήδη με απόλυτη επιτυχία, εντελώς δωρεάν, όλα τα μαθήματα του Δημοτικού σχολείου με διδασκαλία σε video, καθώς και μια μοναδική εκπαιδευτική διαδικασία, μέσω της εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών και σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας του διαδικτύου, όπως η υπηρεσία chat, εισάγει τα οφέλη της βιωματικής πρόσληψης της γνώσης, με στόχο την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των μικρών μαθητών, αλλά και την πνευματική και ηθική τους καλλιέργεια. Μέχρι σήμερα, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα του www.arnos.gr ξεπερνούν τα 2,8 εκατομμύρια, με 19 εκατομμύρια προβολές σελίδων, ενώ το ποσοστό συμμετοχής αγγίζει το 75% επί του συνόλου των μαθητών της χώρας, που αντιστοιχεί σε 900.000 χρήστες.