Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Μαθήματα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης από έναν άστεγο

Ένας άστεγος έλυσε το πρόβλημα θέρμανσης σε δημοτικό χώρο του δήμου Παύλου Μελά

Πραγματική ιστορία ή χριστουγεννιάτικο παραμύθι; Συνέβη στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παύλου Μελά. Ο άστεγος Κωνσταντίνος Χατζόπουλος έλυσε το πρόβλημα θέρμανσης σε δημοτικό χώρο προσφέροντας ένα εξάρτημα, και ανταποδίδοντας έτσι την αγκαλιά που του χάρισε η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παύλου Μελά. Έδωσε αυτός που δεν έχει.

Στο θέμα αναφέρθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας & Προνοιακών Θεμάτων του Δήμου Παύλου Μελάς Παντελής Νιγδέλης, ο οποίος μίλησε προ ημερησίας διάταξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου για το έτος 2015, τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου.

«Η βαθιά κοινωνικοοικονομική κρίση που ταλανίζει τον τόπο μας τα τελευταία έξι χρόνια έχει οδηγήσει σε ένα πρωτόγνωρο κοινωνικό 'ενταφιασμό' ψυχών.

Σε μια τέτοια περίοδο αβεβαιότητας, η φροντίδα των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου, αποτελεί βάλσαμο για τους αποκλεισμένους συνανθρώπους μας. Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του κοινωνικού ιατρείου ανασφάλιστων του Δήμου μας, δεν ήταν λίγες οι φορές που οι εξυπηρετούμενοι συμπολίτες μας επέδειξαν πρωτοφανή ευαισθησία και προσπάθησαν να ανταποδώσουν για τις υπηρεσίες που τους παρασχέθηκαν στην πιο δύσκολη καμπή της ζωής τους.

» Ένα τέτοιο παράδειγμα αληθινής και ουσιαστικής αμφίδρομης κίνησης αλληλεγγύης αποτελεί η προσφορά του κ. Κωνσταντίνου Χατζόπουλου (εξυπηρετούμενου της υπηρεσίας και του Κοινωνικού Ιατρείου, ενταγμένος στο πρόγραμμα στέγασης και επανένταξης), ο οποίος προσέφερε στο ιατρείο μας, (γνωρίζοντας το πρόβλημα θέρμανσης του χώρου) ένα ειδικό εξάρτημα της

θερμοϋδραυλικής εγκατάστασης.

» Πέρα από ξύλινους λόγους και θεωρητικές αναλύσεις η κίνηση του κ. Χατζόπουλου αποτελεί μια πράξη που αποδεικνύει ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες αναδεικνύουν ανθρωπιστικά αισθήματα αλληλεγγύης, κοινωνικές ευαισθησίας και φιλότιμου που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος μας.

» Τέλος όταν τον συνάντησα και τον συγχάρηκα για την πράξη του αυτή, δάκρυσε και ανέφερε ότι μπόρεσε και αυτός τελικά να κάνει κάτι για εμάς.

Γιατί εμείς κάναμε τόσα για αυτόν. Το προσωπικό συγκλονίστηκε και δάκρυσε.

» Τον ευχαριστούμε πολύ!».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ