Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

10 καθημερινές τροφές για να κοιμάστε… σαν πουλάκια!

Δείτε τη διατροφή του καλού ύπνου και της ευεξίας

Η τρυπτοφάνη είναι ένα πολύτιμο θρεπτικό συστατικό που βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου και ενισχύει το αίσθημα της ευεξίας.

Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξύ –δομικό συστατικό των πρωτεϊνών– με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Συμβάλλει στη σύνθεση της νιασίνης (βιταμίνη Β3), η οποία με τη σειρά της βοηθά να παραχθεί η σεροτονίνη, ο «νευροδιαβιβαστής της χαράς».

Να σημειωθεί ότι για να μετατραπεί η τρυπτοφάνη σε νιασίνη απαιτείται επάρκεια σιδήρου, βιταμίνης Β6 και βιταμίνης Β2 στον οργανισμό.

Η τρυπτοφάνη απαντάται φυσικά σε πολλές τροφές, κυρίως όσες είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη. Διαβάστε τις 10 κορυφαίες διατροφικές πηγές τρυπτοφάνης.

1. Κοτόπουλο

2. Αυγό

3. Τυρί

4. Ψάρι

5. Φιστίκια

6. Πασατέμπος

7. Γάλα

8. Γαλοπούλα

9. Τόφου

10. Σοκολάτα

Πηγή: Healthline

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

bar-club
Υπόθεση βιασμού: Απειλούν μάρτυρα - Κύκλωμα πάνω από 5 χρόνια στη Θεσσαλονίκη
Για οργανωμένο κύκλωμα που ξεφεύγει από τα τοπικά όρια δράσης κάνει αναφορά ο δικηγόρος Νίκος Διαλυνάς και προαναγγέλλει καταιγιστικές εξελίξεις
Υπόθεση βιασμού: Απειλούν μάρτυρα - Κύκλωμα πάνω από 5 χρόνια στη Θεσσαλονίκη