Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Διασωληνωμένος με κορωνοϊό 20χρονος ανεμβολίαστος χωρίς υποκείμενο νόσημα

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Διασωληνωμένη σε άλλο νοσοκομείο και η μητέρα του

Ένας 20χρονος, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα, διασωληνώθηκε -σύμφωνα με τις πληροφορίες- σε ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», με βαρύταξη λοίμωξη του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για το νεαρότερο υγιές άτομο που χρειάστηκε να διασωληνωθεί στο συγκεκριμένο νοσοκομείο.

Σημειώνεται ότι ο νεαρός εισήχθη στο νοσοκομείο στην εφημερία της περασμένης Κυριακής με βαριά συμπτώματα, ενώ διασωληνωμένη σε άλλο νοσοκομείο είναι και η μητέρα του, η οποία επίσης έχει προσβληθεί από τον κορωνοϊό.

Πηγή: in.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάμε Στοίχημα: Νορβηγία - Γαλλία με γκολ στο 2.10 – Ρίσκο με Χ στο 2.75 στο Αίγυπτος - Ιράν
Η τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Μουντιάλ 2026 συνεχίζεται την Παρασκευή (26/06), με κρίσιμες αναμετρήσεις για τις προκρίσεις και τις τελικές...
Πάμε Στοίχημα: Νορβηγία - Γαλλία με γκολ στο 2.10 – Ρίσκο με Χ στο 2.75 στο Αίγυπτος - Ιράν
Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με κουμπάρο του - Για υπεξαίρεση μεγάλου ποσού
«Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου», «την προηγούμενη φορά που κατέθετα με έπιασαν τα κλάματα», είπε ο ηθοποιός
Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με κουμπάρο του - Για υπεξαίρεση μεγάλου ποσού
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη με όρους η 29χρονη – «Ήμουν θύμα ενδοοικογενειακής βίας»
«Δεν τον κατήγγειλα επειδή ήμουν ερωτευμένη, πίστευα ότι θα αλλάξει» - Τι είπε για το αιματηρό επεισόδιο σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη με όρους η 29χρονη – «Ήμουν θύμα ενδοοικογενειακής βίας»