Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Facebook: Ανοίγει τα πρώτα καταστήματα – Ποια… meta προϊόντα θα πουλάνε

Ο Ζούκερμπεργκ έχει παρουσιάσει το «metaverse» ως το μέλλον της εταιρείας

Το Facebook συνεχίζει να δελεάζει τους καταναλωτές με την ιδέα του metaverse. Σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα με προϊόντα επαυξημένης (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR).

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η εφημερίδα, πρόκειται για μια σειρά σημείων λιανικής πώλησης τα οποία τελικά θα επεκταθούν σε μια παγκόσμια αλυσίδα καταστημάτων Meta. Τα καταστήματα αυτά θα παρουσιάζουν προϊόντα που κατασκευάζονται από το τμήμα Reality Labs της εταιρείας, το οποίο σήμερα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή ακουστικών εικονικής πραγματικότητας όπως το Oculus Quest.

Τα εσωτερικά έγγραφα που επικαλούνται οι Times, αναφέρουν ότι τα σημεία λιανικής πώλησης θα έχουν ως στόχο να κάνουν τον κόσμο «πιο ανοιχτό και πιο συνδεδεμένο» και ότι οι πελάτες θα αισθάνονται ευπρόσδεκτοι στο ταξίδι τους χωρίς να δέχονται κριτική για τις επιλογές τους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, τα καταστήματα θα είναι «μοντέρνα, με  μινιμαλιστική αισθητική και διακριτική τοποθέτηση της μάρκας Facebook. Αρχικά, το πρώτο κατάστημα σχεδιαζόταν να ανοίξει στο Burlingame της Καλιφόρνιας, όπου η Reality Labs έχει γραφεία, αλλά δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό έχει υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο.

Ο Ζούκερμπεργκ έχει παρουσιάσει το «metaverse» ως το μέλλον της εταιρείας. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα εξειδικευμένα προϊόντα AR και VR εξακολουθούν να είναι ακριβά και επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά παιχνιδιών υψηλών προδιαγραφών. Μιας αλυσίδα καταστημάτων θα έδινε την ευκαιρία σε ένα ευρύτερο κοινό να δοκιμάσει τις τεχνολογίες αυτές, αν και δεν είναι σαφές γιατί η Meta θα πετύχαινε από αυτή την άποψη, αφού προηγούμενες προσπάθειες όπως οι στοές VR, έχουν αποτύχει.

Σύμφωνα με τους Times, η εταιρεία έχει ήδη εξετάσει διάφορα ονόματα για τα μελλοντικά της καταστήματα όπως: Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store και From Facebook, αλλά το Facebook Store είναι το σημερινό φαβορί. Είναι πιθανό ότι η μετονομασία της εταιρείας σε Meta θα επηρεάσει την επιλογή του ονόματος. Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή της να μετονομάσει τα ακουστικά Oculus Quest σε Meta Quest, για παράδειγμα, και τη συσκευή βιντεοσυνομιλίας Facebook Portal που είχε καλή αποδοχή αλλά κακές πωλήσεις, σε Meta Portal.

Πηγή: ertnews

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιταλία: Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία - Η πόλη χρεώνει τους τουρίστες
Θέλει να περιορίσει τον μαζικό τουρισμό και να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών που θέλουν να διανυκτερεύσουν
Ιταλία: Με εισιτήριο 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία - Η πόλη χρεώνει τους τουρίστες
Πάμε Στοίχημα: Προκαλεί σουηδικό Over στο 2.10
Παρόλο που η ποικιλία σε αγώνες στο ποδοσφαιρικό πρόγραμμα της Πέμπτης (25/04) δεν είναι τεράστια, είναι μεγάλο το στοιχηματικό ενδιαφέρον που...
Πάμε Στοίχημα: Προκαλεί σουηδικό Over στο 2.10