Ο κ. Παπασταμόπουλος ανέφερε ότι διαπίστωσε ότι αρκετά δημόσια κτίρια και λιμάνια στη χώρα μας δεν διαθέτουν περιβαλλοντικές άδειες, γεγονός που δυσκόλευε περισσότερο την παραπάνω διαδικασία.
Επισήμανε, επίσης, ότι «το μόνο που απομένει πλέον σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά είναι να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές στα λιμάνια για τα υδατοδρόμια έτσι ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν άμεσα».
Κατέληξε λέγοντας ότι με τη δημιουργία υδατοδρομίου στη Θεσσαλονίκη θα γίνει σταδιακά η σύνδεση του λιμανιού με άλλες περιοχές που θα υπάρχουν επίσης υδατοδρόμια όπως Αγία Μαρίνα Γραμματικού, Αλόννησος, Βόλος, Παξοί, Πάτμος, Πάτρα, Ρέθυμνο, Σκόπελος, Σκύρος και Τήνος.