Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους

Μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής ...

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το AugmentedReality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζειτους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafoneκι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες VirtualShop και VirtualSupport υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

#ομάδαReady με virtualsupport

Η Vodafoneεγκαινιάζει τη χρήση AugmentedReality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία VirtualSupport, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphoneτου ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Readyμε το χώρο του πελάτηκαι στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmentedrealityο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά,είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτεμε την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

#ομάδαReady στο VirtualShop

H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία VirtualShop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 - 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 - 19.00).

Μέσα από το VirtualShop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημαVodafone.

#ομάδαReady στο σπίτι

Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtualshop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

#ομάδαReady στην επιχείρηση

H ομάδαReady στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Readyπου μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtualshop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν αν όλα αυτά που η Ομάδα Ready προσφέρει είναι μαγεία.Και όμως! Είναι τεχνολογία, είναι η Vodafone!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Τέλος υγειονομική «βόμβα» 10 ετών – Πάνω από τον Περιφερειακό (ΦΩΤΟ)
Συνεργεία του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου καθάρισαν μέρος της τεράστιας παράνομης χωματερής πάνω από τον Περιφερειακό
Θεσσαλονίκη: Τέλος υγειονομική «βόμβα» 10 ετών – Πάνω από τον Περιφερειακό (ΦΩΤΟ)