Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

EasyBalance: Ένα πολύτιμο εργαλείο που «λύνει τα χέρια» των λογιστών

Καινοτόμο λογισμικό αυτοματοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία του κλεισίματος ισολογισμού εταιριών

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Ένα καινοτόμο λογισμικό  το οποίο αυτοματοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία του κλεισίματος ισολογισμού εταιριών, έχουν πλέον στη διάθεσή τους οι λογιστές. Το EasyBalance, ήρθε για να τους γλιτώσει πολύτιμο χρόνο καθιστώντας μια επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία ταχύτερη από ποτέ.

Πρόκειται για το πρώτο software as a service (saas) λογισμικό αυτόματου κλεισίματος ισολογισμού που «τρέχει» στο cloud, καθώς τα ελάχιστα σχετικά προγράμματα που υπάρχουν σήμερα στην αγορά εγκαθίστανται τοπικά. Mε το EasyBalance η διαδικασία κλεισίματος ισολογισμού έχει αυτοματοποιηθεί και διαρκεί μόλις 2-3 λεπτά.

Πώς προέκυψε η ιδέα

«Έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο απλό και εύχρηστο το χειρισμό του προγράμματος που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε λογιστές Α ΄κατηγορίας που κρατούν βιβλία Γ΄κατηγορίας για εταιρείες. Επίσης, απευθύνεται σε συμβούλους επιχειρήσεων ή εσωτερικούς λογιστές σε εταιρείες», ανέφερε μιλώντας στο «TyposThes» ο δημιουργός του EasyBalance, κ. Γιώργος Μαλάμος.

Με σπουδές Πολιτικού Μηχανικού, ο κ. Μαλάμος έκανε «στροφή» στον προγραμματισμό και όταν σε κάποια στιγμή συζητώντας με το λογιστή του διαπίστωσαν ότι υπάρχει η συγκεκριμένη ανάγκη και αυτό το «κενό» στην αγορά, προχώρησαν στη συνεργασία για τη δημιουργία του EasyBalance. Το κομμάτι του προγραμματισμού έγινε από τον ίδιο τον κ. Μαλάμο με καθοδήγηση από τον συνεργάτη του, Αλέξη Μυλωνά στο λογιστικό μέρος.

Το EasyBalance που παρέχεται συνδρομητικά, με ετήσια συνδρομή, έχει «ανοίξει» εδώ και ένα μήνα περίπου και ήδη έχουν εγγραφεί και το χρησιμοποιούν λογιστές.

Πώς λειτουργεί – Τι προσφέρει

Ο λογιστής περνάει τα αρχικά δεδομένα, το ισοζύγιο και από εκεί και πέρα όλη η υπόλοιπη διαδικασία έχει αυτοματοποιηθεί . Στην ουσία απαιτούνται 2-3 παραμετροποιήσεις και έχει κλείσει τον ισολογισμό. Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί για να πληροί τα πιο πρόσφατα λογιστικά πρότυπα και κανονισμούς, ώστε οι λογιστές να είναι σίγουροι ότι ο ισολογισμός θα είναι ακριβής και ενημερωμένος.

Ένα επιπλέον εργαλείο που συμπληρώνει τον ισολογισμό και είναι διαθέσιμο μέσω του λογισμικού είναι και οι και λοιπές χρηματοοικονομικές εκτυπώσεις που έχουν να κάνουν με την πρόοδο της εταιρείας. Συγκεκριμένα, λαμβάνονται -και πάλι αυτοματοποιημένα -εξειδικευμένες εκτυπώσεις που απεικονίζουν την οικονομική κατάσταση της εταιρείας κλπ

Έτσι, τα εργαλεία ανάλυσης και δημιουργίας αναφορών που διατίθενται παρέχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των οικονομικών δεδομένων, ώστε να λαμβάνονται τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προσδιορίζονται τομείς προς βελτίωση.

Ακόμη υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας αυτόματα ιστοσελίδας δημοσίευσης ισολογισμών για εταιρείες, καθώς όπως είναι γνωστό οι εταιρείες υποχρεούνται από το νόμο να έχουν δημοσιευμένους στο Διαδίκτυο τους ισολογισμούς τους. Έτσι, ο λογιστής μπορεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία στον πελάτη του.

Αναλυτικότερα το EasyBalance προσφέρει:

Εισαγωγή ισοζυγίου Ε.Γ.Λ.Σ. ή Ε.Λ.Π., Δυνατότητα τροποποίησης του ισοζυγίου μέσα στο πρόγραμμα, Πίνακες προσδιορισμού κόστους αναλώσεων, φύλλου μερισμού, ενημέρωσης φόρου και τακτικού αποθεματικού, Αυτόματο κλείσιμο του ισολογισμού βάσει των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων, Δυνατότητα τροποποίησης του ισολογισμού, Αυτόματη δημιουργία αρχείων excel για την Τράπεζα της Ελλάδος, Αυτόματη δημιουργία αρχείων word προσαρτημάτων πρακτικών και εκθέσεων διαχείρισης, Αυτόματη δημιουργία αρχείων word ειδικών χρηματοοικονομικών εκτυπώσεων, Αυτόματη δημιουργία αρχείων excel εγγραφών κλεισίματος, Αυτόματη δημιουργία ιστοσελίδας δημοσίευσης ισολογισμών για την κάθε εταιρία χωρίς επιπλέον κόστος, Φιλική προς τον χρήστη διεπαφή.

Τα πλεονεκτήματα του cloud

Η παροχή λογισμικών στο cloud, όπως γίνεται στην περίπτωση του EasyBalance, είναι μια τάση εδώ και μια δεκαετία περίπου, καθώς υπάρχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα λογισμικά που εγκαθίστανται τοπικά.

Για παράδειγμα, προσφέρουν απεριόριστες θέσεις εργασίας είναι δηλαδή προσβάσιμα από όλες τις συσκευές, είτε είναι ΗΎ, είτε τάμπλετ, είτε κινητό, ενώ ένα πρόγραμμα που εγκαθίσταται τοπικά είναι προσβάσιμο μόνο από τον συγκεκριμένο υπολογιστή. Επιπλέον υπάρχει και το ζήτημα της ασφάλειας, καθώς αν καταστραφεί ή κλαπεί ο υπολογιστής δεν χάνεις τίποτα αφού όλα τα δεδομένα βρίσκονται σε ένα data center.

Οι τιμές

Το Basic Πακέτο (Μέχρι 15 εταιρείες) κοστίζει 125 ευρώ ετησίως χωρίς ΦΠΑ, το Pro Πακέτο

(Μέχρι 30 εταιρείες), κοστίζει 200 ευρώ ετησίως χωρίς ΦΠΑ και το Enterprise Πακέτο

(Απεριόριστος αριθμός εταιρειών) 300€ ετησίως, χωρίς ΦΠΑ.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», παρέχονται επιταγές (vouchers).

Έτσι, υπάρχει δυνατότητα απόκτησης το EasyBalance με 90% επιδότηση για ψηφιακή αναβάθμιση.

Περισσότερες πληροφορίες και παρουσίαση του προγράμματος στο: easybalance.gr και στο 24310-79-840.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Κατέστρεψαν 12 δέντρα – Τα είχαν φυτεύσει για τα θύματα των Τεμπών
Άγνωστοι μπήκαν στο Πάρκο της Διαλογής και έσπασαν 12 από 57+1 δέντρα που είχαν φυτέψει μαθητές δημοτικού σχολείου και αστυνομικοί
Θεσσαλονίκη: Κατέστρεψαν 12 δέντρα – Τα είχαν φυτεύσει για τα θύματα των Τεμπών