Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρευνα: Οι καταναλωτές της Ευρώπης, οι πιο απαισιόδοξοι παγκοσμίως

Βελτιωμένη εμφανίζεται, παγκοσμίως, η καταναλωτική εμπιστοσύνη, σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, με τις ανησυχίες για την οικονομία και τις προοπτικές εργασίας να είναι λιγότερες. Ωστόσο, στην Ευρώπη και στη Νότια Αμερική παρατηρήθηκαν έντονες ανησυχίες για πόλεμο και τρομοκρατικά χτυπήματα.

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη κατέγραψε «άλμα» στις ΗΠΑ, στο τρίτο τρίμηνο του 2014, με την Ινδία να βρίσκεται στην κορυφή και την Ιταλία στη χειρότερη θέση.

Γενικά, οι ευρωπαϊκές χώρες ήταν οι πιο απαισιόδοξες, κάτι που αντανακλά τις αβεβαιότητες γύρω από την ουκρανική κρίση, την υποτονική ανάπτυξη και τον κίνδυνο αποπληθωρισμού στην Ευρωζώνη. Εντούτοις, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία αυξήθηκε, όπως και στη Βρετανία.

Ειδικότερα, ο δείκτης για την καταναλωτική εμπιστοσύνης της Nielsen αυξήθηκε κατά μία μονάδα, στο τρίτο τρίμηνο του 2014. Ο δείκτης εμφανίζει σταθερή ανοδική πορεία από το πρώτο τρίμηνο του 2012.

Η Αυστραλία γνώρισε τη μεγαλύτερη άνοδο από το προηγούμενο τρίμηνο (κατά 12 μονάδες), ακολουθούμενη από τη Σλοβενία, όπου σημειώθηκε άνοδος 9 μονάδων και την Ταϊλάνδη (8 μονάδες). Από την άλλη, η μεγαλύτερη πτώση κατεγράφη στη Χιλή, όπου ο δείκτης υποχώρησε κατά 7 μονάδες και ακολούθησαν οι Φιλιππίνες με πτώση 5 μονάδων και η Ιταλία με την Ουκρανία με υποχώρηση 4 μονάδων.

 Το top 10 του Δείκτη:

Ινδία (126)

Ινδονησία (125)

Φιλιππίνες (115)

Ταϊλάνδη (113)

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (112)

Κίνα (111)

ΗΠΑ (108)

Χονγκ Κονγκ (107)

Σαουδική Αραβία (105)

Δανία (104)

Η λίστα με τις 10 χαμηλότερες επιδόσεις του Δείκτη:

Ιταλία (47)

Κροατία (49)

Σερβία (51)

Νότια Κορέα (52)

Πορτογαλία (53)

Ουγγαρία - Ελλάδα (56)

Ουκρανία (57)

Σλοβενία (58)

Γαλλία (59)

Φινλανδία (64)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ