Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τετ α τετ Λαφαζάνη με τους εργαζόμενους σε ΔΕΗ και Μετρό

Τι είπε ο πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας σχετικά με τη ΔΕΗ αλλά και τις εργασίες κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας, Π. Λαφαζάνης, ο οποίος στο πλαίσιο της επίσκεψής του και συνοδευόμενος από αντιπροσωπεία της ΛΑΕ Θεσσαλονίκης, συναντήθηκε με τα σωματεία εργαζομένων στη ΔΕΗ Θεσσαλονίκης και στη ΜΕΤΡΟ ΑΕ.

Σύμφωνα με ενημέρωση από τη Λαϊκή Ενότητα, οι εκπρόσωποι των πρωτοβάθμιων σωματείων της ΔΕΗ ενημέρωσαν τα στελέχη της ΛΑΕ και τον Παναγιώτη Λαφαζάνη για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις τρεις επιχειρήσεις του ομίλου και στους εργαζόμενους σε αυτές. Εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για το γεγονός ότι η κυβέρνηση προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς την πλήρη ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και της ενέργειας γενικότερα.

Ο Πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας εξέφρασε τη σταθερή και αταλάντευτη θέση της ΛΑ.Ε. για μια ενιαία, καθετοποιημένη και ανασυγκροτημένη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού. Δήλωσε την αναγκαιότητα αντίστασης πρωτίστως των εργαζομένων στη ΔΕΗ, αλλά και της ανάπτυξης κοινωνικών αγώνων ενάντια στις μεθοδεύσεις ιδιωτικοποίησής της, η οποία θα έχει αρνητικότατες επιπτώσεις στο ενεργειακό τοπίο της χώρας, στην οικονομία της χώρας, στους καταναλωτές, νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Ακολούθησε συνάντηση με το Προεδρείο του Σωματείου των εργαζόμενων στη ΜΕΤΡΟ ΑΕ. Τα μέλη του Προεδρείου εξέθεσαν όλη την πορεία των εργασιών του μετρό Θεσσαλονίκης από την αρχική σύμβαση μέχρι σήμερα, με τις γνωστές καθυστερήσεις των έργων, τις απολύσεις των εργαζομένων, την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των μεγαλοεργολάβων, τα εξαιρετικής σημασίας χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα (πέραν της Εγνατίας οδού) τα οποία βρέθηκαν σε όλο το μήκος των έργων και είναι αναξιοποίητα και ασυντήρητα σε αποθήκες στο Καλοχώρι.

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης δήλωσε ότι το μετρό είναι έργο πνοής για τη Θεσσαλονίκη, την οικονομία της πόλης, το περιβάλλον και τους κατοίκους της. Το μείζον ζήτημα των μεγάλων καθυστερήσεων, των παράλογων απαιτήσεων της αναδόχου εταιρείας, παρόλο που το έργο αυτό γίνεται με τη μέθοδο της μελετοκατασκευής, οφείλεται στο γεγονός ότι το νομικό πλαίσιο που διέπει την κατασκευή των δημοσίων έργων είναι σοβαρά προβληματικό και ταξικά μεροληπτικό υπέρ των εργολάβων, προβλήματα τα οποία έδωσαν διαχρονικά και δίνουν ακόμη τη δυνατότητα στους μεγαλοεργολάβους, και στην προκειμένη περίπτωση στο Μπόμπολα, να προβάλουν συνεχώς νέες, παράλογες απαιτήσεις, σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, της έγκαιρης ολοκλήρωσης των έργων, των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, της ζωής των πολιτών. Η Λαϊκή Ενότητα, συμμεριζόμενη την ανησυχία των εκπροσώπων των εργαζομένων για την συντήρηση και φύλαξη των αρχαιολογικών ευρημάτων, θα επιδιώξει το επόμενο διάστημα να αναδείξει παράλληλα, πέραν του γενικότερου ζητήματος του μετρό της Θεσσαλονίκης και των εργαζομένων σ΄αυτό, και το ζήτημα αυτό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

plateia-navarinou-thessaloniki-akinita
Τι αλλάζει στα στεγαστικά: Δάνεια σε νέους έως 45 ετών έως και στο 90% της αξίας του ακινήτου
Προϋποθέσεις ευκολότερης χορήγησης στεγαστικών δανείων σε υποψήφιους αγοραστές ακινήτων δημιουργεί το νέο πλαίσιο χρηματοδότησης των νοικοκυριών της...
Τι αλλάζει στα στεγαστικά: Δάνεια σε νέους έως 45 ετών έως και στο 90% της αξίας του ακινήτου
Έτοιμο στα τέλη του 2026 το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο στο Φίλυρο
Τι δήλωσε στην TV100 η υπεύθυνη Διεύθυνσης της Διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, Ελιάννα Κονιάλη
Έτοιμο στα τέλη του 2026 το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο στο Φίλυρο