Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Η οργάνωση «Τhink Young» ψάχνει τους επιχειρηματίες του «αύριο»

Αναζητά δημιουργικά άτομα που «κατεβάζουν» πολλές ιδέες, για την εισαγωγή καινοτομιών που θα διευκολύνουν την αγορά και τους καταναλωτές

Δημιουργικά άτομα που «κατεβάζουν» πολλές ιδέες και είναι δεκτικοί στο να αποκτήσουν την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση, ώστε να δεσμευτούν απέναντι στο επιχειρείν και την κοινωνία για την εισαγωγή καινοτομιών που θα διευκολύνουν την αγορά και τους καταναλωτές, αναζητούν, βρίσκουν και ενθαρρύνουν τα στελέχη της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Τhink Young», που σήμερα πάτησε πόδι για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, με στόχο να ανακαλύψει τους επιχειρηματίες του «αύριο».

Φόβος τόσο για την αποτυχία, όσο και για τη σκέψη ότι η «ιδέα μου δεν είναι καλή», είναι ορισμένα από τα βασικά εμπόδια στην ενασχόληση των νέων με το επιχειρείν, τομέας που ωστόσο αποτελεί το νούμερο 1 για επαγγελματική ανέλιξη και ενασχόληση. «Οι μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αναζητούν διαρκώς τους ριψοκίνδυνους εκείνους νέους, που με θάρρος, δημιουργικό θράσος, συστημική σκέψη και σκληρή δουλειά, είναι αποφασισμένοι να δώσουν λύσεις και να οδηγήσουν το επιχειρείν σε νέα μονοπάτια» επισήμανε η διευθύντρια εταιρικής επικοινωνίας της Coca Cola Hellas, Νεκταρία Μητράκου.

Μεταξύ άλλων, επισήμανε ότι το Ίδρυμα Coca Cola, που υποστηρίζει τη ΜΚΟ, θεωρεί ότι οι νέοι πρέπει να λειτουργήσουν σαν καταλύτες αλλαγής, να δημιουργήσουν όχι μόνο νέες θέσεις εργασίας αλλά και νέα επαγγέλματα, καθώς «αν -όπως λέει- η δική μας γεννήθηκε to be wild», η τρέχουσα γενιά «γεννήθηκε και μεγαλώνει to be digital». Όπως διευκρίνισε, η νέα γενιά είναι αυτή που καθορίζει τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας και πληροφορικής, των κοινωνικών δικτύων, κατέχει σημαντικές δεξιότητες και μπορεί να έχουν πρόσβαση σε νέους τρόπους χρηματοδότησης, ακόμα και OnliNe.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ