Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Προωθείται η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου του κόμβου Κ16

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας ενέκρινε τον τρόπο δημοπράτησης  ...

Προωθείται το έργο κατασκευής του παράπλευρου οδικού δικτύου του κόμβου Κ16 στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας ενέκρινε σήμερα τον τρόπο δημοπράτησης για την επιλογή αναδόχου με ανοιχτή διαδικασία σχετικά με το έργο εκτέλεσης των εργασιών στη συμβολή της ΠΑΘΕ (του αυτοκινητοδρόμου Πατρών, Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ευζώνων) με την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης. 

    Σημειώνεται ότι η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 ολοκληρώθηκε πέρσι, ενώ ο κόμβος δόθηκε στην κυκλοφορία στα τέλη του περασμένου Ιουνίου. Ωστόσο οι εργασίες που αφορούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν είχαν ολοκληρωθεί. 

    Μέσω του έργου που εγκρίθηκε σήμερα, θα γίνει η διάνοιξη και κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, παράλληλα της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης και εκατέρωθεν αυτής, από τον κόμβο της συμμαχικής οδού μέχρι τη συμβολή της περιφερειακής οδού με την οδό Πόντου. Προβλέπονται επίσης η ολοκλήρωση της οδού Πόντου, η αναμόρφωση της περιφερειακής, στο τμήμα από την περιοχή του κόμβου της συμμαχικής οδού μέχρι τη συμβολή της με την οδό Πόντου, καθώς και η ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της ΠΑΘΕ, εκατέρωθεν του σημείου στο οποίο συμβάλει νοητά με την περιφερειακή οδό. Το έργο έχει προϋπολογισμό 38,2 εκατομμύρια ευρώ. 

    «Κλείνοντας την πρώτη φάση υλοποίησης του Κ16, του κόμβου που όλοι γνωρίζουμε ως κόμβο της Λαχαναγοράς, είχαμε πει τότε ότι παραλάβαμε περίπου το 82% με 85% του έργου. 'Αρα υπολειπόταν ένα 15% των εργασιών, που ήταν το παράπλευρο δίκτυο και κάποιες εκ νέου εργασίες που διαπιστώθηκε ότι χρειάζονταν στην πορεία: μια αερογέφυρα μέσω της οποίας θα επικοινωνεί η μία πλευρά με την άλλη και κάποιες άλλες διορθωτικές κινήσεις στο παράπλευρο δίκτυο της περιοχής. Έτσι λοιπόν, εκτός από την ολοκλήρωση της Πόντου, μπήκε το παράπλευρο δίκτυο, οι βελτιώσεις του δικτύου της περιοχής, καθώς επίσης και η γέφυρα που θα εξυπηρετεί κυρίως τις ανάγκες των περιοίκων και των εμπορικών επιχειρήσεων» τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Γιώργος. Ο ίδιος εκτίμησε ότι το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε δύο χρόνια από την εγκατάσταση του αναδόχου. 

    Από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, η Δέσποινα Χαραλαμπίδου από τη «Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα» τοποθετήθηκε αρνητικά, επισημαίνοντας ότι υπάρχουν ζητήματα που δεν έχουν απαντηθεί επαρκώς και υπάρχουν επικαλύψεις εργασιών ανάμεσα στο πρώτο έργο και τις υπολειπόμενες εργασίες. Στις απαιτήσεις του αναδόχου του πρώτου έργου από την Περιφέρεια, μέσω της δικαστικής οδού, αναφέρθηκε ο περιφερειακός σύμβουλος, Γιώργος Θεοδωρόπουλος. Από την ψηφοφορία απείχαν η «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια», η παράταξη «Συμμετέχω», οι «Πολίτες Μπροστά» και η «Οικολογία Αλληλεγγύη». Λευκό ψήφισε ο Βασίλης Ρέβας από τη «Λαϊκή Συσπείρωση». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ