Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σερβετάς, Μαυρίδης και… Μόλυ βάζουν «κόκκινα γιλέκα»!

Μαζί με άλλους διάσημους Έλληνες θα γίνουν πωλητές της Σχεδίας για μία ώρα

Καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι, άνθρωποι από το χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών, φίλοι και υποστηρικτές του περιοδικού "Σχεδία", θα γίνουν σήμερα Σάββατο (9/2) πωλητές για μία ώρα στη Θεσσαλονίκη (η ίδια εκδήλωση πραγματοποιείται και στην Αθήνα), στο πλαίσιο της δράσης που πραγματοποιείται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου και είναι αφιερωμένη στους ανά τον κόσμο πωλητές των περιοδικών δρόμου.

Οι συμμετέχοντες φορούν το κόκκινο γιλέκο στις 12 το μεσημέρι και, πέρα από το να δοκιμάσουν την τύχη τους στις πωλήσεις, έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τον τακτικό πωλητή του περιοδικού, να μάθουν για τον καθημερινό του αγώνα για μια καλύτερη ζωή και να στείλουν το δικό τους μήνυμα ενάντια στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό παραδίδοντας τη σκυτάλη, στις 13:00, στους αναγνώστες της «σχεδίας», οι οποίοι θα κάνουν το πόστο δικό τους και αυτοί για άλλες δύο ώρες, από τις 13:00 ώς τις 15:00. Επιπλέον, σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας που διανύουμε(4-10 Φεβρουαρίου) στη δράση συμμετέχουν ομαδικά φορείς, γραφεία και εταιρείες, ακόμη και σχολεία.

Στη Θεσσαλονίκη, στα πόστα τους θα είναι στην ώρα τους ο πρεσβευτής Βέλτιστων Πρακτικών του ΟΗΕ και δημοσιογράφος Αλέξανδρος Τανασκίδης (Τσιμισκή και Ι. Δραγούμη) ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ, Γιάννης Αναστασάκης (Τσιμισκή και Κομνηνών), ο καλλιτέχνης Γιώργος Μαυρίδης μαζί με τη σκυλίτσα του τη Μόλυ (Τσιμισκή και Αριστοτέλους), ο παρουσιαστής Γιάννης Σερβετάς (Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας), ο συγγραφέας Χρήστος Τούβε (Τσιμισκή και Δ. Γούναρη) η σκηνοθέτρια και ηθοποιός Βαρβάρα Δουμανίδου (Τσιμισκή και Βενιζέλου), οι ηθοποιοί Γιολάντα Μπαλαούρα (Μητροπόλεως και Αγίας Σοφίας) και Ιωσήφ Πολυζωίδης (Τσιμισκή και Παύλου Μελά), οι δημοσιογράφοι Κωστής Ζαφειράκης (Τσιμισκή και Παλαιών Πατρών Γερμανού) και Νικόλ Καζαντζίδου (Τσιμισκή και Καρόλου Ντηλ), αλλά και οι άνθρωποι της AllinBlusive Privet Cruises (Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας).

«114 εφημερίδες δρόμου, 41 χώρες, πέντε ήπειροι, 14.000 άστεγοι πωλητές, 6.000.000 αναγνώστες, μία φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers - INSP, www.insp.ngo). Είναι το σύνθημα και της «Σχεδίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ