Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Επιχείρηση ξεκαθάρισμα για τις οφειλές προς το δήμο Θεσσαλονίκης

Νοικοκύρεμα, εξοικονόμηση και λιγότερη ταλαιπωρία πολιτών οι στόχοι του Μ. Κούπκα

Επιχείρηση νοικοκυρέματος έχει ξεκινήσει ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Κούπκας, θέλοντας να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις οφειλές προς το δήμο.

Μέσα από τις ενέργειες που έχουν αρχίσει επιχειρείται να μπει ένα τέλος στην ταλαιπωρία και την διοικητική επιβάρυνση αλλά και να περιοριστεί η απώλεια εσόδων για το δήμο.

Όπως λένε στον δήμο χαρακτηριστικά αυτές τις μέρες συντελείται μια μικρή "επανάσταση το αυτονόητου" στο Δημαρχιακό Μέγαρο. Αρχικά θα προχωρήσει η ενοποίηση των οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανά ΑΦΜ, ενώ ψηφιακές λύσεις υιοθετούνται για τις καθυστερήσεις των πολιτών στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών.

Ειδικότερα, ο νέος αντιδήμαρχος Οικονομικών διαπίστωσε όταν ανέλαβε δουλειά ότι οι ίδιοι ΑΦΜ οφειλετών επαναλαμβάνονται διάσπαρτοι σε διαφορετικές καρτέλες, κάτι που αύξανε το διοικητικό κόστος, επιβάρυνε άσκοπα τον κεντρικό server και δημιουργούσε σύγχυση στην ενημέρωση των πολιτών για τα χρέη τους. «Προχωράμε στην ενοποίηση των οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανά ΑΦΜ, συγκεντρώνοντας όλες τις οφειλές αθροιστικά σε μία ηλεκτρονική καρτέλα ώστε να μπορούμε να τις παρακολουθούμε συγκεντρωτικά και να ενημερώνουμε αξιόπιστα και δίχως πρόσθετη ταλαιπωρία τους πολίτες για τυχόν οφειλές τους», αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Κούπκας. «Ταυτόχρονα, με τη βοήθεια της υπηρεσίας, σε περιπτώσεις εγγραφών που στερούνται ΑΦΜ θα προχωρήσουμε σε ταυτοποίηση με όποιο πρόσφορο και έγκυρο στοιχείο διαθέτουμε, ώστε να αποφύγουμε τη διαφυγή δυνητικών εσόδων για το Δήμο Θεσσαλονίκης», προσθέτει.

Σε ότι αφορά το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις των πολιτών στο Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών η Αντιδημαρχία Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης υιοθετεί νέες ψηφιακές λύσεις. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τον σύλλογο Συμβολαιογράφων διαμορφώνει ηλεκτρονική φόρμα στην οποία θα αναγράφονται όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του ακίνητου για την έκδοση της σχετικής βεβαίωσης ΤΑΠ ώστε η διαδικασία να ολοκληρώνεται δίχως τη φυσική παρουσία του συμβολαιογράφου. «Σχεδιάζουμε μια blueprint υπηρεσία, αξιόπιστη και αποτελεσματική, που θα ελαχιστοποιεί το διοικητικό κόστος, θα σέβεται τους περιορισμένους περιβαλλοντικούς πόρους και κυρίως θα μειώνει τις ατελείωτες ουρές που ταλαιπωρούν πολίτες και εργαζόμενους» υπογραμμίζει ο Αντιδήμαρχος κ. Κούπκας.  Η σχετική πλατφόρμα θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται αρχικά πιλοτικά και μετά τις σχετικές δοκιμές και διορθώσεις ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει στην καθολική και υποχρεωτική εφαρμογή της.

 

Διπλή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου

 

Διπλή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019, στις 18.00, στο Δημαρχείο.

Μοναδικό θέμα συζήτησης της Ημερήσιας Διάταξης  της ειδικής συνεδρίασης, η εκλογή εκπροσώπων του Δημοτικού Συμβουλίου στη γενική Συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας(ΠΕΔΚΜ).

Στη συνέχεια, στις 20.00, θα πραγματοποιηθεί η 29η τακτική συνεδρίαση με θέμα την εκλογή αντιπροσώπων-μελών Διοικητικού Συμβουλίου Περιφερειακού Συνδέσμου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Φο.Δ.Σ.Α.) Κεντρικής Μακεδονίας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αεροπλάνο της British πέρασε ξυστά από drone – Πετούσε από Αθήνα προς Λονδίνο
H απόσταση μεταξύ τους έφτασε στο 1,5 μέτρο - Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος πετούσε σε ύψος 24 φορές μεγαλύτερο από το μέγιστο νόμιμο ύψος για τις...
Αεροπλάνο της British πέρασε ξυστά από drone – Πετούσε από Αθήνα προς Λονδίνο