Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα εποχή στο ντελίβερι: Έρχονται έξυπνα πατίνια από εταιρεία στη Θεσσαλονίκη

Σχεδόν ολόκληρο το πατίνι είναι χειροποίητο πλην των τμημάτων, που δεν μπορούν να γίνουν στο χέρι ή απαιτούν κατασκευαστική ακρίβεια

Ένα ηλεκτρικό πατίνι, κατασκευασμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου στο χέρι, είναι η απάντηση μια εταιρείας από την Θεσσαλονίκη, στις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης των εργαζομένων στο delivery.

Επί έξι χρόνια ο Παντελής Ζάρκος, ασχολείται με τον σχεδιασμό έξυπνων μεταφορικών μέσων, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα δίτροχα και τρίτροχα. Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο άρχισε να σχεδιάζει και ηλεκτρικά πατίνια. «Με μια διαφορετική γεωμετρία που περιλαμβάνει και χώρο μεταφοράς μικρών φορτίων εξυπηρετούν ιδιαίτερα τις εταιρείες διανομής». Τα πατίνια υιοθέτησε μια εταιρεία διανομής και σταδιακά θα επεκταθεί και σε αστικές μεταφορές όπως αναφέρει ο κ. Ζάρκος.

Μελέτη, σχεδιασμός και κατασκευή είναι προϊόν της δουλειάς του επιχειρηματία, που εκτελείται στο εργαστήριό του. Μόνο κάποια τμήματα όπως τα ελαστικά, τα φρένα και ο κινητήρας προέρχονται από προμηθευτές που δραστηριοποιούνται στους συγκεκριμένους τομείς.

Σχεδόν ολόκληρο το πατίνι του κ. Ζάρκου είναι χειροποίητο πλην των τμημάτων, που δεν μπορούν να γίνουν στο χέρι ή απαιτούν κατασκευαστική ακρίβεια, οπότε εκεί αναλαμβάνουν να το ολοκληρώσουν τα μηχανήματα.

Ο σχεδιασμός ξεκινά ανάποδα, δίνοντας προτεραιότητα στον αναβάτη και την ασφαλή και άνετη μετακίνησή του, σημειώνει ο κ. Ζάρκος. Πέρα από τις μετακινήσεις στην πόλη είναι μια συνδρομή στο περιβάλλον, καθώς πρόκειται για ένα “καθαρό” μέσο, χωρίς εκπομπές καυσαερίων.

Μια πρακτική συνήθη στο εξωτερικό, την υιοθετούν πλέον και ελληνικές επιχειρήσεις. Η πρώτη παραγγελία ανέρχεται σε 26 πατίνια και αφού κυκλοφορήσουν στους δρόμους, διαπιστωθούν τυχόν ανάγκες για επιπλέον προσθήκες θα αναβαθμιστούν και θα τροποποιηθούν κατάλληλα. Η παραγωγή λόγω της χειροποίητης εργασίας είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και απαιτεί γύρω στις τρείς εβδομάδες για να κατασκευαστεί ένα ηλεκτρικό πατίνι. Ένας επιπλέον παράγοντας που συνέβαλε σε αυτό ήταν οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των πρώτων υλών τον περασμένο χρόνο, λόγω της πανδημίας.

Εν τω μεταξύ, οι πόλεις προσαρμόζονται οδικά και σχεδιαστικά ώστε να δημιουργήσουν χώρο για τους νέους οδηγούς των ηλεκτροκίνητων πατινιών και ποδηλάτων.

Πηγή: ertnews, κεντρική φωτογραφία: instagram elektroniowheels 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ελληνική Wikipedia γίνεται 20 χρόνων και ξεπέρασε τα 215.000 λήμματα
Η κοινότητα των χρηστών της Βικιπαίδειας και των άλλων ελληνόγλωσσων εγχειρημάτων Wikimedia καλεί οποιονδήποτε θέλει να συνεισφέρει στο έργο της να...
Η ελληνική Wikipedia γίνεται 20 χρόνων και ξεπέρασε τα 215.000 λήμματα
Γιγαντιαίο τσουνάμι σάρωσε τον Άρη, πριν από 3,5 δισ. χρόνια λένε οι επιστήμονες
Από την πτώση του αστεροειδούς σχηματίστηκε ο τεράστιος κρατήρας Pohl, διαμέτρου 110 χιλιομέτρων - Συγκλονιστικά στοιχεία από τους επιστήμονες που...
Γιγαντιαίο τσουνάμι σάρωσε τον Άρη, πριν από 3,5 δισ. χρόνια λένε οι επιστήμονες