Το Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει μπει στην τελική ευθεία και θα παραδοθεί στο τέλος του 2023 και η πόλη θα έχει και Μετρό και αρχαία, τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σε ανάρτησή του σχετικά με τη σημερινή επίσκεψη στα γραφεία της Αττικό Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
«Ούτε μουσαμάδες, ούτε υποσχέσεις, ούτε ανέκδοτα. Με στενή επίβλεψη και αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος δίνουμε στην πόλη το Μετρό που της αξίζει και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών» , τονίζει.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Σήμερα ήταν μια πολύ γεμάτη ημέρα στη Θεσσαλονίκη, καθώς με τον Κώστα Καραμανλή νωρίς το πρωί επισκεφθήκαμε τα νέα γραφεία της Αττικό Μετρό.
Εκεί βρεθήκαμε στον «εγκέφαλο» του μέσου, στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας και παρακολουθήσαμε τα δοκιμαστικά δρομολόγια με τους υπερσύγχρονους συρμούς που κινούνται χωρίς οδηγό.
Η κίνηση των 18 συρμών ελέγχεται ηλεκτρονικά από το ΚΕΛ, τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του το πρωί.
Ένα τεχνολογικά πρωτοποριακό έργο που προσδίδει αίγλη στην πόλη.
Οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι οι αυστηρότερες που υπάρχουν και η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική διασφαλίζει ένα «φιλικό» περιβάλλον για τους εργαζόμενους.
Στη συνέχεια, μαζί με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή , την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και τον Υφυπουργό Εσωτερικών Σταύρο Καλαφάτη ξεκαθαρίσαμε ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει μπει στην τελική ευθεία και θα παραδοθεί στο τέλος του 2023 και η πόλη θα έχει και Μετρό και αρχαία.
Ούτε μουσαμάδες, ούτε υποσχέσεις, ούτε ανέκδοτα.
Με στενή επίβλεψη και αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος δίνουμε στην πόλη το Μετρό που της αξίζει και ανακτούμε την εμπιστοσύνη των πολιτών.
- Θεσσαλονίκη: Μετρό στο τέλος του 2023 με το σταθμό Βενιζέλου σε λειτουργία
- Θεσσαλονίκη: Έρχεται μια ΔΕΘ όπως παλιά, αλλά καλύτερη – Τι θα δούμε φέτος
- Κεραμέως: Προβλέπονται έκτακτα κονδύλια για τις αυξημένες ανάγκες στα σχολεία
- Θεσσαλονίκη: Αλλάζει χέρια το 25% στους «Μύλους Αλλατίνη» - 1 ευρώ πάνω η προσφορά