Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η ελληνική καμπάνια «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» παρουσίασε επίσημα το «Μυστικό της Νίκης»

Η Ελ. Ράπτη, παρουσίασε «Το Μυστικό της Νίκης», το νέο εργαλείο ενημέρωσης της καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» του Συμβουλίου της Ευρώπης

Η Έλενα Ράπτη, είναι μέλος της Ελληνικής Αντιπροσωπείας στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, μέλος του Δικτύου Κοινοβουλευτικών για τον τερματισμό της σεξουαλικής κακοποίησης των παιδιών και συντονίστρια της εκστρατείας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Ελλάδα.

Την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015, στις 12 το μεσημέρι στο Ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς της Θεσσαλονίκης, παρουσίασε επίσημα «Το Μυστικό της Νίκης», το νέο εργαλείο ενημέρωσης της καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Πρόκειται για ένα video κινούμενων σχεδίων με αποδέκτες τα παιδιά και σκοπό να περάσει με τρόπο κατανοητό και ψυχαγωγικό μηνύματα και κανόνες αυτοπροστασίας για τα παιδιά ώστε να αποφύγουν τον κίνδυνο σεξουαλικής κακοποίησης. Είναι ένα μεγάλο project που έχει την έγκριση του Συμβουλίου της Ευρώπης και τη στήριξη της Βουλής των Ελλήνων, το οποίο μόνο στην πρώτη του φάση προβλέπει τη δωρεάν διανομή 75.000 DVD σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσω της τοπικής αυτοδιοίκησης και της αποστολής τους σε παιδικούς σταθμούς της χώρας. Την προηγούμενη μέρα Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015 έγινε και η πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική προβολή του video από τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

Περίπου 1000 άτομα, γονείς, παιδιά, εκπαιδευτικοί και πολίτες που κατέκλυσαν τους χώρους του Μακεδονία Παλλάς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εξαιρετική εκδήλωση και να ενημερωθούν για το θέμα της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.

Η Έλενα Ράπτη παρουσίασε με οπτικοποιημένο υλικό τους στόχους και το μεγάλο έργο της εκστρατείας που εξελίσσεται τα τελευταία δύο χρόνια στη χώρα μας, ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την προβολή του 20λεπτου video, που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για τη σύλληψη της ιδέας, τους χαρακτήρες και τους διαλόγους, τα μηνύματα, τη μουσική και συνολικά την ποιότητα της παραγωγής.

Παρόντες, εκπρόσωποι του Παναγιότατου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου και του Περιφερειάρχη Μακεδονίας κ. Τζιτζικώστα, ο Περιφεριακός Δ/ντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Γιώργος Καρατάσιος, ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης δήμων της Θεσσαλονίκης, μέλη συλλόγων, πλήθος εκπαιδευτικών και δημοσιογράφοι.

Μικροί και μεγάλοι είχαν τη δυνατότητα να προμηθευτούν το DVD «To Μυστικό της Νίκης», το παραμύθι «Κίκο και το Χέρι», το ενημερωτικό έντυπο του Συμβουλίου της Ευρώπης με τίτλο «Ο κανόνας του εσώρουχου», το έντυπο με τις 7 τηλεφωνικές γραμμές βοήθειας, το ηλεκτρονικό έντυπο απολογισμού της καμπάνιας και καπέλα με το σήμα της εκστρατείας 1 στα 5, ευγενική προσφορά της εταιρείας Champion

«Το Μυστικό της Νίκης» ξεκίνησε από χθες το ταξίδι του για να φτάσει σε κάθε ελληνικό σπίτι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ευρωεκλογές χωρίς Ευρώπη
Η ελληνική οπτική απέναντι στις Ευρωεκλογές σχεδόν έχει εξοστρακίσει τη λέξη Ευρώπη από τις προγραμματικές διακηρύξεις
Ευρωεκλογές χωρίς Ευρώπη