Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πώς κινήθηκε ο τζίρος στα μαγαζιά στις γιορτές

Πτώση «βλέπει» ο ΕΣΘ

 “Κόσμος υπήρχε στην αγορά, ειδικά τις παραμονές των χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Ο κόσμος έχει τη διάθεση και να ξοδέψει και να γλεντήσει, αλλά επειδή δεν υπήρχαν τα απαιτούμενα χρήματα δεν υπήρχε και η ανάλογη κίνηση στα καταστήματα” όπως είπε χαρακτηριστικά στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ “Πρακτορείο 104,9 fm” ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Κοσμάς Καλογιάννης επισημαίνοντας ότι υπήρξε μία πτώση της τάξης του 20% στην αγορά σε σύγκριση με πέρυσι.

“Η πτώση της αγοράς ήταν μεγάλη. Η πτώση πλησιάζει το 20% σε σχέση με τα περσινά δεδομένα. Αυτό οφείλεται στο βαρύ κλίμα φορολογίας που υπάρχει” ανέφερε ο κ. Καλογιάννης σχολιάζοντας ότι τα περισσότερα καταστήματα δεν έκλεισαν με καλά ταμεία.Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι υπήρξαν εξαιρέσεις και κάποιοι επαγγελματίες δούλεψαν ικανοποιητικά.

“Εντοπίστηκαν αγορές στα μικροδώρα και στα “απαιτούμενα” σε αυτά δηλαδή που είναι χρηστικά, αλλά τα καταστήματα δεν έκλεισαν με καλά ταμεία, εκτός βέβαια από εξαιρέσεις και σε ορισμένες μέρες. Βεβαίως σε κάποια καταστήματα υπήρχαν ουρές και κάποιοι δούλεψαν παραπάνω” είπε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης “αλλά αν θέλουμε τη γενική εικόνα, η αγορά ήταν πεσμένη”.

Ο κ. Καλογιάννης αναφέρθηκε και σε δύο “πυλώνες” της τακτικής του εμπορικού συλλόγου για την τόνωση της αγοράς, τους τουρίστες - καταναλωτές από τις γειτονικές χώρες και την παράλληλη ενδυνάμωση των περιφερειακών αγορών, εκτός κέντρου.

“Φέτος δώσαμε έμφαση στις τοπικές αγορές, όπως σε αυτή της Τούμπας με το χριστουγεννιάτικο χωριό και μικρά καταστήματα, αν και είναι νωρίς οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι είχαμε θετικά αποτελέσματα. Υπήρξαν μικροαυξήσεις. Στόχος μας είναι και τα επόμενα χρόνια να κάνουμε παρόμοιες κινήσεις για να τονώσουμε και άλλες περιφερειακές αγορές” όπως υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

“Βαλκάνιοι και Τούρκοι τουρίστες που επισκέπτονται τις γιορτές τη Θεσσαλονίκη, παραδοσιακά δίνουν κινητικότητα στην αγορά. Αυτό είναι ένα πολύ θετικό στοιχείο το οποίο εμείς επιδιώκουμε να το αυξήσουμε. Κάνουμε κινήσεις και την προσέλκυση τους όπως με διάφορα φυλλάδια στα σύνορα που διαφημίζουν την αγορά μας” σημείωσε ο κ. Καλογιάννης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ