To σενάριο της νέας καμπάνιας βασίζεται πάνω σε μία κλασσικά ελληνική ιστορία, αυτή των δύο γειτονικών οικογενειών με απολύτως αντίθετο τρόπο ζωής, που ανταγωνίζονται στα πάντα αλλά συμφωνούν μόνο σε ένα: ότι η Media Markt είναι το καλύτερο κατάστημα να ψωνίζει κανείς ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Η μία οικογένεια, μητέρα, πατέρας και κόρη είναι οι κλασσικοί φωνακλάδες, ανοιχτόκαρδοι με αντίστοιχη στυλιστική υπογραφή στο χώρο και την εμφάνισή τους. Η άλλη οικογένεια, είναι μητέρα, πατέρας και γιος είναι χαμηλών τόνων, είρωνες, πάντα ψύχραιμοι εκτός από τη στιγμή που τους βγάζουν εκτός εαυτού οι … ανεκδιήγητοι γείτονες! Οι νέοι πρωταγωνιστές χρησιμοποιούν τα τρία διαφορετικά κανάλια αγοράς της Media Markt: 10 καταστήματα, online store και τηλεφωνική παραγγελία για να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλο, όμως πάντα βγαίνουν και οι δύο νικητές.
Η διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις 7 Δεκεμβρίου και ξεδιπλώνεται τόσο με offline όσο και με online ενέργειες.