Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πότε θα αποκατασταθεί η σιδηροδρομική γραμμή στο Άδενδρο

Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης μετά τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας

Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής στο σημείο του δυστυχήματος από τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής λειτουργίας στο σημείο, αναμένεται σε δέκα με δώδεκα ημέρες, όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ ΜΠΕ ‘Πρακτορείο FM’, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Πετράκης.

"Έχει ήδη απομακρυνθεί το πρώτο βαγόνι, αυτό που ήταν από την αντίθετη μεριά του σπιτιού, έχει αρχίσει η απομάκρυνση του δεύτερου, δυστυχώς η βροχή με τη λάσπη δυσκόλεψε τη διαδικασία, είχαμε μια μικρή καθυστέρηση, πιστεύω πως έχουμε σήμερα ή αύριο την κατεδάφιση του σπιτιού” είπε χαρακτηριστικά. “Στον ΟΣΕ έχουμε ετοιμότητα να ξεκινήσουμε τα έργα σήμερα με την ΕΡΓΟΣΕ και τη θυγατρική μας εταιρία ώστε να μπορούμε τουλάχιστον σε δέκα με δώδεκα ημέρες να αποκαταστήσουμε 100% την κυκλοφορία όπως ήταν", σημείωσε.

Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη το τι συνέβη στην περίπτωση του δυστυχήματος “είναι δουλειά των ειδικών εμπειρογνωμόνων που αναλύουν τις συνθήκες του δυστυχήματος ώστε να βρουν τα αίτια”. Την ευθύνη έχουν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, τρεις εμπειρογνώμονες. “Μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι” και κατά συνέπεια αφού καταγράψουν τα στοιχεία “από τις εμπειρίες του παρελθόντος, τις εμπειρίες όσων ήταν μέσα και γύρω από τρένο” θα “βγάλουν τα συμπεράσματα τους”. “Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι εικασίες, βάσιμες ή όχι”, σημείωσε ο κ. Πετράκης, ενώ τόνισε πως “είναι πάρα πολύ σύντομο το διάστημα στο οποίο θα βγει το βασικό πόρισμα, θα έχουμε τα πολύ βασικά συμπεράσματα”. “Όλοι θα μπορούμε να ξέρουμε τι συνέβη με πολύ μεγάλη ακρίβεια την Παρασκευή το απόγευμα” , κατέληξε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.

Σε ότι αφορά τις εξελίξεις στην αυτοματοποίηση της λειτουργίας του ΟΣΕ, ο κ Πετράκης ανέφερε πως από το 2015 έχει “ξεκινήσει μια νέα προσπάθεια να ανακτήθεί το χαμένο έδαφος” καθώς η τεχνολογία “βοηθάει στην ασφάλεια”, ενώ ανέφερε πως στο τέλος του 2020 “τουλάχιστον στη βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα λειτουργεί το σύστημα TCS, το σύστημα το οποίο μπορεί να καλύψει και το ανθρώπινο λάθος”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ