Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ζάχαρης κατά Δανιηλίδη για το κόστος συντήρησης δρόμων

«Πιο ακριβή από την Εγνατία Οδό, η συντήρηση της Παπανδρέου» λέει ο υποψήφιος δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών

Ανακοίνωση με την οποία θέτει σειρά από ερωτήματα προς τη διοίκηση του δήμου Νεάπολης – Συκεών, σχετικά με το κόστος για τη συντήρηση των λεωφόρων Βενιζέλου και Ανδρέα Παπανδρέου από την οδό Λαγκαδά μέχρι την περιφερειακό οδό, εξέδωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, Ηλίας Ζάχαρης.

Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή του ο κ. Ζάχαρης διερωτάται για το ποσό της έκπτωσης με την οποία ανατέθηκε το έργο σύμφωνα με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου και υποστηρίζει ότι η συντήρηση των δύο δρόμων θα κοστίσει πολύ ακριβά. Αναλυτικά στην ανακοίνωσή του αναφέρει:

Θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Δήμαρχο Νεάπολης – Συκεών για την επιτυχία του να εντάξει στα έργα του Δήμου την ανακατασκευή και συντήρηση των λεωφόρων Βενιζέλου και Ανδρέα Παπανδρέου από την οδό Λαγκαδά μέχρι την περιφερειακό οδό.

Είναι όντως γενναίο να παραδέχεται δημοσίως ότι επί οκτώ χρόνια έλεγε ψέματα πως η ευθύνη της οδού ανήκει στην Περιφέρεια και μετά να αναλαμβάνει να κάνει αυτό που έπρεπε. Δηλαδή να φροντίσει ο ίδιος δήμος για τη συντήρηση ενός εξαιρετικά σημαντικού οδικού άξονα του.

Ελπίζουμε ότι θα το πάει μέχρι το τέλος.

Στο μεταξύ, όμως, καλό θα ήταν να απαντήσει στις εξής απορίες που έχουν δημιουργηθεί:

Σύμφωνα με την προγραμματική σύμβαση που υπέγραψε ο Δήμαρχος με τον Δήμαρχο Παύλου Μελά, το έργο θα κοστίσει 1.286.000, λιγάκι ακριβότερα από τον αρχικό προϋπολογισμό, ο οποίος ήταν 1.238.163.,44 ευρώ. Σύμφωνα με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, το έργο ανατέθηκε με έκπτωση 63,9% περίπου στις 450.000 ευρώ. Τελικά πόσο κάνει η συντήρηση;

Για τα 3,4 χιλιόμετρα του δρόμου, που προβλέπεται να ανακατασκευαστούν, το κόστος με βάση την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ανέρχεται σε περίπου 132.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Δηλαδή 132 ευρώ το μέτρο. Μήπως μας κοστίζει... λιγάκι ακριβά 132 ευρώ το μέτρο για συντήρηση, δηλαδή ασφαλτόστρωση; Πιο ακριβή και από την Εγνατία Οδό θα βγει...

Όταν προϋπολογίζεται κάτι με 364 ευρώ το μέτρο και κάποιος προσφέρεται να το κάνει με 132, εξ αντικειμένου προκύπτει πρόβλημα. Κερδίζει και σε άλλα έργα τόσο μεγάλες εκπτώσεις ο Δήμος; Ξέρει η διοίκηση τι λέει και η οικονομική θεωρία και η αγορά για τις μεγάλες εκπτώσεις στα δημόσια έργα;

Γιατί, ενώ στη διακήρυξη του έργου αναφέρεται ανακατασκευή και συντήρηση και παραπλεύρων οδών, δεν υπήρξε καμία αναφορά στο ποιές θα είναι αυτές;

Καλές οι προγραμματικές συμβάσεις με τον Δήμο Παύλου Μελά, αλλά τη σύμβαση με τον εργολάβο, πότε θα τη δώσει στη δημοσιότητα; Για να μάθουμε τι αντιρρήσεις είχε το ΣτΕ, πόσο ακριβώς θα πληρώσουμε, τι θα κληροδοτήσει στους επόμενους.

Και παρεμπιπτόντως, ο υποψήφιος δήμαρχος με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, κ.Λάζαρος Ωραιόπουλος, ο οποίος προχθές κατάγγειλε το έργο ως προεκλογικό, τι είχε ψηφίσει, ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Νεάπολης- Συκεών. για την έγκριση του πρακτικού του διαγωνισμού στις 12 Οκτωβρίου 2018;

Διότι από το πρακτικό της Οικονομική Επιτροπής προκύπτει ότι ψήφισε ΝΑΙ. Πότε έγινε προεκλογικό το έργο; Όταν τον διόρισε ως υποψήφιο ο ΣΥΡΙΖΑ;

Στην ανακοίνωσή του ο κ Ζάχαρης επισυνάπτει και το πρακτικό της οικονομικής επιτροπής για τις προσφορές, καθώς και την απόφαση της οικονομικής Επιτροπής για την ανάθεση.

oikonomiki_epitropi_1.png
oikonomiki_epitropi_2.png

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ - Στον ΟΑΣΘ μόνο 50 λεωφορεία τα οποία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, θα εξυπηρετούν τους πολίτες
Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη