Τηλεφωνικές γραμμές για την ψυχολογική υποστήριξη δημοτών που μπορεί να αντιμετωπίζουν προβλήματα ως αποτέλεσμα της επιδημίας του κορωνοϊού και των αυστηρών μέτρων προστασίας που έχουν τεθεί σε εφαρμογή, έχει θέσει σε λειτουργία ο δήμος της Θεσσαλονίκης. Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωση του δήμου Θεσσαλονίκης αναφέρεται:
Ο δήμος Θεσσαλονίκης από Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 με το επιστημονικό προσωπικό της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας καθώς και με το προσωπικό των Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας «Σείριος» λειτουργούν τηλεφωνικές γραμμές ψυχολογικής υποστήριξης στο πλαίσιο αντιμετώπισης κάθε διαταραχής από τις επιπτώσεις της επιδημίας του COVID -19.
Οι διαθέσιμες γραμμές είναι :
• 2310509038 από τις 07:30 έως 14:30(Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων)
• 2310260715, 2310860781 από τις 8:30-15:30(Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας «Σείριος»)
• 2313 318684 από τις 08:00 έως 16:00 για το πρόγραμμα REACT
O αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Χ. Αηδονόπουλος δήλωσε σχετικά: «Λαμβάνουμε κάθε μέτρο για την απάλυνση όποιου θέματος που προκαλείται από τη επιδημία του COVID -19 και τις συνέπειες αυτού σαν ένα επιπλέον μέτρο πρόληψης των επιπλοκών.
Τα μέτρα που λαμβάνονται από την κυβέρνηση συντελούν στην αποτροπή εξάπλωσης της νόσου και η πρωτοβουλία του δήμου Θεσσαλονίκης είναι μια ακόμη υποστηρικτή δράση προς το επίπεδο αυτό».