Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Mind… the brain!»: Η εταιρική κοινωνική ευθύνη περνάει από τον εγκέφαλο.

Ένα μοναδικό διαδικτυακό σεμινάριο από το Marketing Club

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή του επιχειρηματικού κόσμου ολοκληρώθηκε το 4ο διαδικτυακό webinar που διοργάνωσε το Marketing Club Greece.

Το webinar, το οποίο παρακολούθησε πλήθος συμμετεχόντων μέσω Zoom, έλαβε χώρα στις 9 Δεκεμβρίου 2020 με βασικό θέμα την εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περιόδους κρίσης αλλά και την παρουσίαση έρευνας γύρω από την αντίδραση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε viral videos ΕΚΕ.

1.jpg

Την αρχή έκανε η Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, Marketing Communications & Sustainability Manager, η οποία μας εισήγαγε στον κόσμο της ΕΚΕ.

Μας έδειξε πως η ΕΚΕ έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ως πρακτική, καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των κοινωνιών αλλά και των ανθρώπων που τις απαρτίζουν. Έτσι οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκουν νέους τρόπους προσφοράς, εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, σαν αυτή που ζούμε λόγω πανδημίας, όπου υπάρχουν πολλοί τομείς που χρειάζονται οικονομική και υλική υποστήριξη.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο Μίλαν Γιάνιτς, Creative Director & Project Founder, ο οποίος έκανε την εισαγωγή για το Neuromarketing και μίλησε για μια προσωπική περιπέτεια υγείας που είχε και πώς αυτή τον οδήγησε να ψάξει έντονα πώς λειτουργεί και αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος μας σε διαφορετικά ερεθίσματα.

Ακολούθησε το κύριο θέμα που ήταν η παρουσίαση της 1ης έρευνας παγκοσμίως, που έγινε σε millennials, με στόχο να ανακαλύψει πως αντιδρά ο εγκέφαλός τους όταν βλέπουν viral videos με θέμα την ΕΚΕ και συγκεκριμένα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

4a.jpg
4b.jpg

Εκεί ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, Neuromarketing Expert, ανέλυσε τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων με τη χρήση eye tracking, MRI και προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να χαρτογραφηθεί όσο το δυνατόν πιο λεπτομερέστερα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Τα viral videos, όλα από γνωστά brands του εξωτερικού με παρουσία στην Ελλάδα, μετρήθηκαν σε παραμέτρους όπως αρέσκεια και σημαντικότητα ώστε να μπορεί μια εταιρεία να έχει τα αποτελέσματα που χρειάζεται για να «χτίσει» μια viral καμπάνια σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Το webinar έκλεισε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, πρόεδρος του Marketing Club, o οποίος σημείωσε : Είναι η 1η φορά παγκοσμίως που διοργανώνεται έρευνα σχετική με την αντίδραση του εγκέφαλου σε CSR viral videos και όλοι εμείς στο Marketing Club είμαστε περήφανοι για τη συμβολή μας στο συγκεκριμένο project. Φαίνεται πως το σύγχρονο μάρκετινγκ , περνάει σε άλλη διάσταση. Και θα στηριχτεί στην Νευροεπιστήμη, η οποία μας βοηθάει να διαβάσουμε το μυαλό του καταναλωτή που είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη δουλειά του marketer!

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ